kanintrött.

Uppe med tuppen, trött som en kanin! Somnade inte förän vid tre inatt så jag kommer nog inte hålla länge idag, men jag ska kämpa allt jag kan för att göra det. För det är ju trots allt idag det gäller. Alla ska firas och J är dessutom ledig imorn. Om cirka tjugo minuter så bär det av. Kul!

Gårdagens pubjobb var kul men segt. Inte mycket folk och inget speciellt drag. Det enda häpnansväckande som hände var att alkoholinspektionen kom. Men dom godkände allt och var nöjda. Som tur var så var 'bossen' på plats när dom kom, och det var jag glad för. Jag hade fått panik om jag varit där själv! Men allt blev toppen med Manda på plats!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0