omgjord.

Jag har under helgen haft tillfälle att titta lite på min egen blogg på vänners datorer. Och jag märkte när jag gjorde detta, att det blev lite misslyckad designvissa datorer. Så därför har jag nu gjort om lite grann. Jag vill ju att alla ska se en fiiin blogg. Så ni som kan anar (att det ni sett varit fel), eller vet rent av VET att det var fel på eran, kan väl säga ifrån om det misslyckades även denna gång. För då gör jag om det igen! Allt för finishen!

Nu har mitt nässpray börjar verka ordentligt. Jag andas nästan fritt. Jag känner mig dock hängig och trött fortfarande. Men det lär väl inte gå över, ty det är en av bieffekterna på medecinen. Suck! Ska J spy eller(?), han som redan tyckte att jag sov heeela tiden. Hah, nu kommer jag sova ännu mer. Och det är tamejfan tillåtet!

Föresten
Jag och Sl'a ska nog se filmen TWILIGHT ikväll!
Guud sånt mys det ska bli (om det blir av).
Jag håller tummarna!




Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0