SLA's födelsedag!

Fiiii, så trött jag är nu. Jag har inte tagit det lugnt en sekund idag! Först och främst har jag jobbat som ett jehu(?) hela dagen. Vi hade mycket att göra, så det var bara att löpa på. Efter det gick jag i rask takt ner till stan, för att ta bussen. När jag väl kom fram till Hemma, så satte jag igång och tvätta lakan direkt. Sen började jag storstäda som en vettvilling. Jag skrubbade fan allt! Nu sitter jag här, hela dagen har passerat och det känns som om jag snabbspolat förbi det. Jag tror att det beror på tempot jag hållt idag. Så nu blir det till att sitta ner och vila en stund.

Men tro inte att jag hoppar min promenad idag för det. Näe, jag satsar på att J hänger med idag istället. Övriga anhängare till promenaden kommer inte vilja gå då de äter födelsedagsmiddag och firar Sla. Jag blev inbjuden men hoppade, ty jag ville städa och vara med J istället. Ibland vill man bara bli av men hushållssysslorna innan man gör annat, eller hur?  Men jag ska ta och ringa Sla snart för att gratta henne! Nu är hon till och med myndig i USA! Weii.


Grattis till USA myndigheten SLA!

Hoppas att du får/har haft en loveli dag idag! Bästa Lil' Sis' i världen, ska fan ha det!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0