sömn och film.

Nu har jag sovit lite mer och kollat på film med Sla. Jag är dock lika trött som innan men hoppas på att en lur till kan ordna upp allt. Filmen var väldigt bra, till och med så bra att jag inte somnade en enda gång. Fool's gold heter den och den handlade om ett par som letade skatter. Jag orkar inte riktigt skriva ner någon sammanfattning om den nu. Men jag rekomenderar den!

Nu är det snart dags för mig att göra lite vettiheter. Jag ska balnd annat diska, städa lite, göra matlåda och vattna blommor. Jag vet bara inte hur jag ska förmå migsjälv att orka det! Hjälp? Så trött man kan vara då, det är helt absurt med tanke på hur mycket jag har sovit! Nu får jag helt enkelt bara ta mig i kragen!


Ett reklaminslag som jag och Sla skapade 30/4
(det gick dock inte att dricka såhär, 'hålet' i burken var på fel sida!)

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0