dagens agenda.

Underbart väder. Och jag är pigg som en mört. Jag var så jäkla seg igår, så jag gick hem och la mig vid kvart i tolv- tolv-tiden. Så skönt det är att vakna och vara utvilad och pigg! Det händer inte ofta om Söndagarna. Då brukar hela veckans bravader ta ut sin rätt, och man ligger i soffan och slickar såren hela dagen. Men idag blir det inte en sån dag!

Idag är det diverse saker planerade i agendan. Först och främst så ska jag köra till bjärnum för att handla. Jag har tänkt göra mig lite gurka och dippa, och vill dessutom lyxa till det med cheese crunchers (stavning?). Och vill man lyxa till det så får man köra till Bjärnum för det finns inte i Vittsjö. Efter allt körande, handlande och ätande så ska jag nog ut i det vackra vädret och gå en promenad.

Ikväll ska Jag, Sla och (kanske) Mellä till Hässlehåla för att sola, äta och kolla på bio. Vi ska se Änglar och Demoner. Jag är en av de få som inte läst boken, men jag tror att jag kan gilla filmen ändå. Jag har inte ens läst DaVinci Koden, så ute är jag. Jag gillar inte när det blir sånt 'skri', efter böcker och sånt, då avvisar jag det helt och till sist vill jag inte ens ge dem en chans. Nja, udda med så är det!


bild från OLW.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0