Ändrade Planer!

Jaha, så var man ombytt, eller vad man nu ska kalla det. Hur som så har jag på grund av övertalan av nära och kära (mest Mor!) bestämt mig för att ta dendär jädra influensa sprutan. Suck! Jag är fortfarande skeptisk, men jag får gå på betald arbetstid! Och det mina vänner är stort om man jobbar för staten! Hoh. Så springer jag baklänges imorn, behöver ni inte oroa er eller undra, det är bara en bieffekt. Mor, det görs (mest) för din skull! SprutPuss! Hoh!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Zita

Åh! Då kan vi ju fixa ett race på jobbet och se vem som springer snabbast baklänges i slutet av veckan? Tycker jag hade varit festligt. ;)

2009-11-10 @ 20:04:50
URL:
http://myownworld.webblogg.se/

Upphostat av: ronniL

Ja, det måste vi absolut göra, truckgången då eller för jag är nog vinglig också!? :P

2009-11-10 @ 21:18:03
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0