Nitton snabba!


Näe, orkar inte långa utlägg på en fråga idag, så vi kör nitton (jag vet udda antal) snabba istället. Bara för att jag vill det. Taha, sån är jag idag. Så läs  Questions där uppe, tackar!

1. Hur många gånger har du svurit idag? - 10-20 kanske, aggro?
2. Vilket ord säger du ofta? Jösses och bajs (säkert massa fler)
3. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - Aaaa, men inte på fredag!
4. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? - Uhh, Ella eller J (tror jag)
5. Vad borde du göra nu? - inte frysa, dvs klä på mig mer!
6. Har du något smeknamn? - ronni, ronniL mfl. (inget namnutgiv här, ICKE!)
7. Sover du mycket? - Näe, är nog lite halvkass på den biten.
8. Vilken är den bästa filmen du sett senaste 2 veckorna? - Hmpf, 2012 (mby?)
9. Vem kramade du senast? - EllaBellaBusBoll, jag kramade hon sprallade. 
10. Nämn den bästa personen - För många att välja bland. Puss!
11. Tycker du om någon just nu? - Jovars, älskar väl alltid någon
12. Vill du flytta? - Näe, inte just nu. Snart kanske? 
13. Hur ofta borstar du tänderna? - Två gånger om dagen.
14. Är du egoist? - Jupp, det får jag nog säg. Är inte alla det?!
15. Gillar du att bada? - Njae, har lite svårt för det.
16. Skrattar du åt allt? - Nej, mest åt migsjälv faktiskt.
17. Vem får dig alltid att skratta? - Jag! Heh, egoismen visas.
18. Gråter du när du tittar på filmer? - Nejdå, har hänt typ en gång!
19. När grät du senast? - För ett par veckor sen? Minns knappt.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0