Införskaffat i hopp...

...om att det inte ska hamnamycket hår på borsten alla 'inte-orka-tvätta-håret-dagar. Jag hoppas på att det fungerar. Gör det inte det, så tröstar jag mig med att det bara kostade 34.90sek på maxi. Men jag håller tummarna. Allihopa faktiskt. TrasselPuss!




Hopsan, glömde ju att berätta, för er som inte vet, att jag har megatunt hår, så jag har vekligen inte råd att förlora massa på grund av trassligt hår. Sådeså!

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Jessica

annars får du köpa proteinberikade inpackningar, det ska funka finfint när man har slitet hår (som mitt blev av dreadsen). har dock inte testat mitt än!

2009-11-17 @ 20:35:34
URL:
http://jessicasandquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0