J U L J Ä V E L !

Nu är det konstaterat iår är jag en riktigt julig person. Idag var jag och införskaffade mig ännu mer pynt. Och jag älskar det. Pihi! Stämningen i min nya/egna lya är på "jul-topp". Hoh! Sån trevlig jul det kommer bli. Med pynt och allt. Snart så, snart så.

Idag var jag och jobbade som ni nog förstått vid dethär laget. Jag var även och solade en gnutta för att bli fin till helgen (jobb-fre, inflyttningsfest-lör). Ingen tid alls tillövers. Speciellt inte imorn, då jag bara hinner hem och byta om, pjuh! Men i like my life "fullspäckat"! Tjoho! PussPuss! 


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

vilken fin julprydnad du har . så skulle jag oxå vija ha och håller med dig kommer aldrig att ha en adventsstacke i mitt hus....

2009-11-26 @ 18:24:14
Upphostat av: ronniL

Hemtex, 179 kronor, och jag visste att jag kunde lita på dig när det gäller advensljustakar!

2009-11-26 @ 20:00:36
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0