Omgjord igen!

Som ni nog anar så är jag hemma idag också, jag känner mig lite, väldans lite, bättre. Jag har av någon outgrundlig anledning också blivit mer förkyld under natten. Men jag ska pimpla te och varm obbe, så att jag blir frisk. För imorn är det nämligen planerat att jag ska se New Moon, och det vill jag inte missa. Så nu gäller det att kurera som attan.

Vad gillar ni nya designen föresten? Tyckte att den gamla var lite för prylig, så jag ändrade det till lite simlpare och ofärgat. Dock är inte allt rosa väck, kolla bara länkarna , när ni håller muspekaren ovanför dom. Är inte det rosa, så vet jag inte. Inget ronniL klarar sig utan ju, Hoh!PussPuss!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0