and ronniL's confused

Hah! Vilken rolig dag jag har haft på jobbet idag. Och jag vill tacka sla och Zita för den! Jösses som vi skrattat. Dock så vill jag inte återberätta, då det antagligen inte blir alls lika kul då. Men jag säger bara en sak; Jag förväxlade speck (dvs. dammkorn på engelska) med fett, och blandade in massa späckhuggare och deras namnbetydelse i dethela. Galet förvirrad ronniL, och galet roliga ppl, ärlikamed KUL som FAN! (och det ÄR fredag, så schkåååål på er grabbar och töser!) PussPussSkojjigt!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Zita

Hahaha! Tack själv, det va galet kul och det behövde jag =) You made my day!

Kräääm

2010-04-17 @ 11:35:25
URL:
http://myownworld.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0