a real cowboy, or?


En cowboy i full mundering går fram till en bardisk och där står en kvinna som frågar honom:


- Du ser ut som en riktig cowboy, är du det?

- Tja, säger cowboyen, jag har ägnat hela livet åt att föda upp boskap och bygga staket och mocka och rykta hästar och märka kalvar och utfodra djur och driva boskap till slakt så nog kan man säga att jag är en tvättäkta cowboy. Vad är du själv?


Damen drar ett djupt andetag och säger:


- Jag är lesbisk. När jag vaknar på morgonen så tänker jag på kvinnor och när jag äter frukost så tänker jag på kvinnor och när jag jobbar tänker jag på kvinnor och när jag kommer hem tänker jag på kvinnor och när jag går och lägger mig tänker jag på kvinnor. Jag tänker på kvinnor från det jag vaknar tills jag somnar. Kvinnor är det jag tänker på - dagen lång.


Hon tystnar. Båda står tankfulla vid bardisken.

Då kommer det in en man i baren. Han stegar rakt fram till cowboyen och säger:


- Howdy, stranger, du ser sannerligen ut som en tvättäkta cowboy, är du verkligen det?

- Nja, blir svaret, jag trodde det tills för en stund sedan. Men nu börjar jag luta åt att jag är lesbisk.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0