i'm a material girl.



Vad tycker du mest om i hela världen (just nu)?
Owh, svår fråga hörrö! Men som jag sitter här i soffan så kan jag bara säg en sak, nämligen den pryler som ligger i mitt knä, Ella. Och näe, jag ska inte tragga om det mer denhär veckan, pffft...
Men om jag skulle välja något materia så får det nog bli min kamera, eller laptopen. För dom är heliga och mina favvisar. För tro det eller ej, jag är ingen mobil-människa (mina nära skrattar nog nu, då jag typ aldrig svarar i telfonen), jag har mest mobil för att jag ska. Eller för att kunna nå folk. Men svara är tufft för mig. Häh, flummade ut lite där, men jag har i alla fall svarat. Puss!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0