where is my camera?

Jaha, då var jag uppe. Öm i heeela kroppen, då jag tog och ramlade ner för hela trappan, AJ! Tramsigt värre, men snubblar man så gör man. Och jag vill verkligen rekomendera ett räcke till trappan. JA! Och min kamera är putts väck, jag hittar datorsladden och fodralet, men bannemej ingen jäkla kamera. Tusan så dumt! Jag ska leta tills jag dör (och det gör jag snart då heeela kroppen ömmar efter fallet.. Bild fra' igaaar). PussPussTrillaren!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Zita

Åh, välkommen i klubben! Jag ramlade ner för heeela vår långa trappa på nyårsafton...zita va lite ostabil och trappan va väldigt hal..STORA blåmärken efter det...smidigt.

2010-02-15 @ 09:53:03
URL:
http://myownworld.webblogg.se/

Upphostat av: mattias

jag såg din kamera på några böcker vid stereon

2010-02-16 @ 00:34:18
Upphostat av: ronniL

kameran är numera återfunnen!

2010-02-16 @ 10:42:04
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0