a fabulous year.



Vad har du för saker du måste köpa/göra iår?
Hmpf, vi börjar väl med göra eller. Först och främst så ska jag åka skidor, som faaan. Och jag ska dessutom åka till England, både för att fira mor och åka flodbåt, och för att dansa med JessicaP. Om det sen bli pengar över så vill jag ta en restresa till värmen. Såklart ska jag roadtrippa mycket i sverige också, och köra massa mer bil (för det är kul). Och så ska jag vara brun och fin heeela (lååånga och varma) sommaren.

Sen ska jag shoppa alldeles för mycket och alldeles för ofta. Men först så ska jag nog köpa mig ett par kängor (vita), för det är snyggt. Och en jeansjacka, och massa kjolar och shorts, kanske?


kunde inte hålla mig...


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0