b l i g a m m a l ?

Okej, nu är jag tillbaka. Dock inte helt fri från detdär. Men jaja. Idag tänkte jag bjuda er på några av mina figurer och gubbar. Dom som gör min lägenhet till det jag vill att den ska vara. Och min favvis är katten, bara så ni vet.

Annars ska jag städa för det är på tiden, då jag sket i det igår. Och promenera också. För jag hörde idag på tv att alla timmar om dagen man sitter stilla (framför tv/dator) så riskerar man att dö i förtid. Och det mina vänner kommer jag att göra i vilket fall (med tanke på min livsstil!), men jag vill inte förvärra mina chanser att passera 40 sträcket. Hoh! PussPussMoveallday!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0