L Ö K I G T V A ?



+ Tolvslaget på nyårsafton, trots kylan.
Jag kom på det igår när jag stod mitt i det. Fasen så gött det är och allt är underbart ett litet tag. Jag gillar också alla kramarna och raketerna.

+ Champinjoner, eller all matsvamp.
Det är så jäkla gott. Och till nästan allt. Mest av allt gillar jag dock när man blandar massa olika skogssvampar. Mummah, så gott det är.

- Lökandrdräkten, som aldrig försvinner.
Ja, pii. Speciellt äckligt är det dessutom om andedräkten sitter i sedan föregående dag. Usch! Tuggummi is the shit, använd det.

- Alla minspel som kommer fram på fyllan.
What's that about? Jag menar en vanlig festkväll kan man få för sig att 'aaa, gör jag såhär blir jag nog finare'. Och effekten är helt motsatt. Fyii.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0