danish makes happy.

Hoh, jag blir full i skratt av att bara läsa det. Men jag älskar språket på något sätt. och det får mig att känna lite sommarlängtan. Jag vill TURA! Mys som fasen. Och tivloi, jej. Men jag känner att jag blir glad av danska. Och jag blir massa glad av att skorna/kängorna är på väg hit. Massa mums!



Kære ronniL
Vi har nu sendt din ordre. Du vil snart modtage den med posten.

Såfremt du skulle ønske at følge pakkens forløb kan du på http://www.posten.se/ se hvor langt den er kommet (Der kan gå op til 3-4 hverdage før den bliver registreret). Pakkens kolli-id er: 1234567890-häh!

Hvis du skulle have yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 0987654321 eller på kundeservice@tottemhamärfotboll.dk hoh?

Bedste hilsener
Henriette (nästan alla, eller många danska töser heter det, även denna!)



Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0