t r u e b l u e .

Idag har det varit världens finaste väder, klarblåhimmel och sol i massor. Och självklart när det är så fint väder, så jobbar man. Jaja, får väl trösta migsjälv med att det har varit kallt och blåst en del. Häh!

Hur som helst så är snart denhär jobbeveckan till ende. Och vad nalkas i helgen måntro? Hmpf, där är det bara att komma med förslag för jag har inget uppbokat. Fast jag är prel. bokad på Nut's firning-av-hennes-dag, och kanske en runda i hlm? Men jag vill vara helbokad så komigennu! (och allt händer tydligen fredagar, men lördagen då, det är ju min SISTA lediga helg, innan puben öppnar igen. Så jag ska parta sönder?!) PussPussUpptagen?


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0