KRAFTIGALLERGISKREAKTION!

Tjenare folk! Faster trippen vart inte alls som jag tänkt mig, då jag blev stucken av en geting imorse och fick en kraftig allergisk reaktion. Så därför fick jag och Mor dra till lasarettet och jag fick massa sprutor och dropp. Och jag kan säg att jag var GANSKA så ugly när jag var som mest svullen, hela ansiktet var som förvrängt. Men nu börjar det lugna sig, fast jag har ingen ork alls. Dock så måste jag säg att trippen var askul ända fram till sticket, så tackar för en trevlig dag/kväll folk. Puss!

inga headshots idag inte!

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

usch hörde mamma berättade ...krya på dig syster och ta det lugnt lider med dig.......

2010-07-18 @ 17:23:20
Upphostat av: ronniL

Thx! det ska jag göra.

2010-07-18 @ 18:18:26
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0