WILLSHEEVERWEARMAKEUPAGAIN?

Tjena tjena mina små oliver! Häh, fasen som jag hittar på nytt va? Nu är jag i alla fall uppe, men trött fortfarande. Jag vet att jag är en jädra gnällröv denhär veckan. Men det är faktiskt synd om en stressflicka som blir SEGAST i världen. Jag vill ju att allt ska gå i ett jädra tempo ju. Men, icke.

Hur som helst så har jag i alla fall tagit denhär segheten och gjort den lite nyttig. Då jag framkallar MASSOR av bilder och fotoböcker från 2010. (jag började igår) Och det är skoj att tänka och se tillbaka ska ni tro. Jösses vad man gjort saker. trots att knappt något tid gått. Framkallar ni bilder? Puss!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0