sunday without my darling

En söndag utan min sony ericsson w995. För den gick i paj imorse. PISS! Så nu har jag en gammal (sugande) lur som knapt har teckning. Fan! Sån otur man ska ha då. Aja, jag kan förhoppningsvis få en ny till reducerat pris eller något hoppas jag. För den gamla jag har nu kan dra åt skogen!

Snart bär det av till pizzerian för att äta gott och fira InLi på hennes dag. Jag hoppas att min otur släppt nu så att jag kan ha skoj ikväll. För det behöver jag. Hoppas ni också får en toppen afton, Puss!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Leia ♥

Trist när saker och ting går sönder :S

2010-05-23 @ 19:35:00
URL:
http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0