en späckad(?) dag minsann

Godmorgon mina små ekorrar! (hah! dethär börjar gå över styr nu.) Då var lördagen kommen. Härligt! Idag blire till att promenera nu på morgonkvisten och efter det väntar hlm. Där ska vi (familia) införskaffa min födelsedagspresent, som är en finfin vit cykel. Mums. Tidig present, men det är ju rea nu så det gäller att passa på. Eller hur!

När väl att det är klart, så kommer min ÄLSKADE sla hem från Korfu, Grekland. som jag saknat den fisen. Och sen ska jag bara, BARA, vara med henne idag. För hon är den bästa. Så därmed så förstår ni väl att dethär är en jäkligt bra dag. Puss!

ville visa min nya fina tröja med knappar, deså!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0