things that i really want

saker som jag jättegärna vill, men inte kan/vågar...
  • spela munspel. men min polare berättade för mig att det tydligen är en ganska dyr historia då man måste ha munspel i alla olika toner. sjukt, men sant. i och för sig kan man börja med ett i C eller något. men dyrt blire förr eller senare ändå.

  • töja mitt ena öra. men J hotar med att flytta om jag gör det. dock så funderar jag på att göra det ändå, för han lär inte flytta. och jag ska ju inte töja det så mycket, kanske 3-4mm bara.

  • vinna en massa pengar och resa satan. men det fattar ni väl också att det är svårt att göra på beställning. man vinner liksom inte på bara viljan. så är det med det. usch!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0