tankar en onsdag som denna

efter att idag tagit fyra pencilintabletter , en sinova, en promenad (kort sådan) och cortisonnässpray så känner ja såhär...

  1. promenaden hjälpte inte ett skit. visst glömde jag bort 'the pain' en stund. men jag snörvlade ur alla 'hål' i huvudet hela rundan. inte okej.

  2. jag undrar när medecinerna ska fixa väck allt skit. för jag börjar allvarigt fundera på att söva mig tills dethär är över. jag orkar inte mer.

  3. ellabellabusboll är den enda som njuter till fullo av sjukdommen som drabbat mig. sällskap 24-7 är hennes coup of tea liksom.


att mina clubmasters kom är det enda positiva idag!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0