was in to much of a hurry

Så jädra fel det kan bli ibland alltså. Jag är allt lite för snabb ibland. Jag var ute på en humorsida och såg dethär stycket;

Det var en gång en norrlänning som var ute i skogen....

varpå jag tyckte att; ameh! vart skulle dom annars vara. Förutfattade meningar eller vad liksom. Men sedan såg jag det, det fanns en fortsättning på historien. Vill ni kanske läsa den? Okejdå, den kommer här.

Det var en gång en norrlänning som var ute i skogen.
Sen kom en stockholmare och såg att norrlänningen våldtog en ren.
Stockholmaren säger:
- Ursäkta, men varför våldtar du en ren.
Norrlänningen säger:
- Jo, för min doktor sa att jag skulle testa, voltaren!


avslutar med en kel-mys-bild, för att hitorian var lite fräck.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0