wonders about my running.

  1. hur många gånger springer du i veckan?
    cirka 4-5 gånger, mer eller mindre beroende på hur mycket jag tränar övirgt. men som mest sex gånger i veckan (man ska unna sig minst en vilodag).
  2. hur långt springer du när du springer?
    mellan 8 och 12 kilometer ungefär. men oftast håller jag mig på milen nuförtiden. man vill ju sporra sigsjälv ju.
  3. brukar du intervallträna när du springer, och isåfall hur ofta?
    nja, det händer. men jag ska erkänna att jag blivit lite sämre på det. förr gjorde jag det regelbundet en gång i veckan. (på tal om det, note to self; börja igen!)

mina nya (från 15/6-11) & beesta dojz!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0