and i want you to know it

denhär eftermiddagen/kvällen sammanfattar jag såhär...
  • compeeds nya tränings-skavsårs-plåster är helt jädra otroliga. jag kunde kuta en hel mil i mina nya dojjor ikväll. utan det minsta ont. helt sjukt, med tanke på hur sjukt ont jag haft både igår och i förmiddags.

  • kaustiksodan bubblar loss i alla avlopp här hemma ikväll. för nu ska det bli rent och rinna snabbt må ni tro. btw, så älskar jag efftekten av kaustiksoda. helt grymt!

  • jag tänker svulla gurka och dippa till grey's ikväll eftersom jag känner mig lite ensam och sorglig såhär mitt i veckan. fasen så fint det ska bli.

en random-fin-bild som avslut. pusshej!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0