the thoughts of wednesday

vi kör på en liten 'dagens' lista dagen till ära...

dagens bästa
att jag har ätit smarties. (är galet beroende av det om ni inte visste det). och det var det godaste denhär veckan. LÄTT!

dagens sämsta
att det blåser kallt ute. jag hatar vekligen när det blåser, även på sommaren. som om inte det vore nog, så regnar det till och från också.

dagens sötaste
hmpf, får bli ellabellabusboll då. har inte sett så mycket sött på jobbet idag. och ella är det sötaste jag vet. dessutom!

dagens konstigaste
att jag har fått en torrspricka på sidan av tummen. får aldrig sånt!

dagens doft
får väl bli grannarnas rökdoft då. för den tränger sig verkligen in i min lya. i vartenda hörn käns det som. USCH och PI!

dagens måste

att jag ska ut och springa, liksom alla andra dagar. finns fan inget bättre. jag vet, jag tjatar. men det är mitt liv liksom.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0