i hope, i think, i know!



GODMORGON ALLA FINFISAR! idag är jag pigg och på sådär megabra humör igen. så jäkla gött. det verkar som om jag blir sån varje morgon jag tar en löptur innan jobb och frukost. som ni förstår har jag gjort detta även idag. och det beror på att jag ska träna i eftermiddag direkt efter jobbet. deså!

för övrigt så har jag fortfarande tokmycket vårkänslor. för igår var det nämligen första gången iår jag kunde springa runt sjön (ca 12km) efter en jobbedag, innan det mörknade. i och för sig har väl förra veckans sjuka försenat den starten lite. men jag är glad som en speleman över att sommarlöprundorna (eftermiddagsmässigt/ljusmässigt) fungerar igen. nu när ljuset är här. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0