my lovely mood came back

hejsan igen hörrni! nu är jag hemma efter en jobbedag som varit seg som sirap. men så fort jag kom hem till mitt finfina hus så vart jag sådär lycklig, som jag var imorses, igen. fasen så fint! tror på något vis att det är lite vårkänslor i kylan. för det är bannemej inget vårväder alls ute. kallt som attan!

för övrigt så är jag sjukt pepp på att dra på cirkelfys ikväll. som jag ska ge järnet. jag älskar det. och jag älskar dessutom det faktum att ledaren lägger till lite kontition på slutet numera. fina grejor det. hur som helst så ska jag dona lite härhemma innan jag hoppar i träningsoutfiten. PUSS!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0