slept for over 12 hours!

 
godmorgon på er trollisar! jag har typ sovit fram till nu, trots att jag somnade inna klockan slog tio igårkväll. jösses så sliten tjej jag var efter migrän-attacken alltså. jag har aldrig tidigare haft migrän så jag har inget att jämföra med. men jag kan säg att jag vart duktigt rädd och helt förmögen att röra mig. jag har aldrig tidigare mått så dåligt, någonsinn! jag spydde bara som en tok så fort jag rörde någon kroppsdel. till sist var jag tvungen att ringa mina päron, då jag var rädd att jag inte skulle överleva. så jag intog deras soffa i ett par timmar tills det lugnat sig. aldrig mer vill jag vara med om detta.
 
nu har jag som sagt sovit gott hela natten. närmare bestämt över tolv timmar. och jag känner mig piggare än igår. men jag ska se till att ta en myssöndag idag och pyssla med allt jag inte hann igår. gjorde ju som sagt inte ett skit igår. hehe! aja, jag ska se till att starta denhär dagen nu. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0