stop and get it out there

 
godmorgon på er hörrni! jag är verkligen uppe med tuppen varje dag denhär veckan. övertiden på jobbet är stående varje morgon. och jag kan säg att jag börjar känna av att jag jobbar som en tok. trött, vimsig och fumlig är orden!
 
för övrigt så tränade jag massor igår, både löpning á 9km och fyspass á 45min, och det gick toppen. jag tycker till och med att min ihållande förkylning försvann aningens. så jäkla gött när det ter sig så. idag vankas det endast löpning på träingsshemat, då manikyr och tandläkarbesök (och såklart jobbet, med övertiden) tar upp mestadels av fritiden. jag behöver jul och ledighet känner jag. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0