& keep the good work up



godmorgon mina fina! idag var jag uppe tidigt och sprang (läs: halkade) en morgonrunda. för idag så sätter nämligen det andra träningspasset igång. ni mins det med det bästa tränaren. så jag har sett till att rasta benen vad som behövs redan innan jobbet. och det var halt må ni tro. igår när jag sprang så snöade det nämligen en massa. alltså vi snackar flingor stora som tennisbollar. ehehe, lite överdrift kanske. men ni fattar. så därför är det slaskigt och halt ute idag. för i skåne ligger inte snön kvar inte. aja, nog om allt sånt. för nu är det jobb som gäller. PUSS!

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Nutte

Fan vad vågat! Jag kunde knappt gå ner till bilen utan att sätta mig :P

2012-01-19 @ 12:11:19
Upphostat av: ronniL

Hehe, men jag är ett stycke modig vetdu, fina Nut.

PUSS!

2012-01-19 @ 17:41:37
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0