min nya lilla pigghetssak

för ett par veckor sedan (säg; 2 veckor) så började jag med en ny vitamin. jag brukar inte riktigt gilla domhär brusprylarna. men i och med att jag har varit så mycket sjuk på sistonde så tänkte jag prova ett tag. och jag har nu testat denhär rackaren. jag måste säg att jag är helnöjd. jag blir fasen så mycket piggare av den. och även om den kanske inte håller mig frisk som ni märker, så är pigghet värt en himla massa för mig. så jag rekomenderar er att testa den. för den är bra såhär i vinterrusket. (nedan kommer reklamtexten för den, hehe!)

  • För en aktiv livsstil!
  • Kosttillskott med hög dos av 8 olika B-vitaminer
  • Uppfriskande smak av apelsin (dock smakar den USCH!)

B-Forte är ett kosttillskott med en uppfriskande smak av apelsin som innehåller höga halter av alla 8 viktiga B-vitaminer samt vitamin C, kalcium, magnesium och zink. När kroppen utsätts för yttre påfrestningar såsom stress och fysisk träning kan behovet av dessa vitaminer och mineraler öka.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0