and it's a brand new day

 
morrn' morrn' på er gullefjun! jag har varit uppe i ca en och eh halv timma nu och käkat frulle, myst med katt och druckit kaffe. så nu väntar jag på att maten ska smälta undan lite så att jag kan ge mig ut och springa. jag brukar ju springa innan frulle, men har sovit illa som tusan inatt. så jag kände att jag behövde lite käk innan jag gav mig ut. man vill ju inte få kassa tider på grund av trötthet och tom mage.
 
idag har jag inte ett jota planerat. dock så har jag lite hushållssysslor som måste göras. men jag känner för att hitta på något en vacker dag som denna. för solen skiner och det är över tjugo grader varmt ute. sommar för bövelen. hur har ni det? sol? PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0