a little summering of it

 
godmorgon och glad(?) misdommar på er hönor! idag tog jag mig en behövlig sovmorgon då gårdagen tog en del på krafterna. vi for ut på sjön med flotte på sjön och mös hela kvällen igår. tokigt trevligt. detta gjorde vi eftersom "dom" lovat skitväder idag. man ska ta vara på stunderna. tokfint var det i alla fall.
 
nu är det dock dags att tagga inför denhär dagen. och det gör jag på samma vis som jag alltid gör. jag startar med att springa en långtur. efter det vankas det klänningar och smink och grejor. jag har lite lätt bråttom eftersom jag tog min sovmorgon. så jag ska se till att dra iväg och sätta igång nu. PUSS!
 
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0