take the time to get well



hej, hej & glad torsdag på er trollisar! jag är hemma idag också. även denna dag i samråd med min mor. jag var nämligen inte alls så pigg och allert igår som jag hade hoppats på, så därför bestämde jag mig för att vara hemma ytterligare en dag. för jag vill somsagt bli helt frisk och inte riskera att falla tillbaka igen. är lagom less på att vara sjuk nu. har varit det hela hösten och vintern. så nu får det fan vara nog!

det känns i alla fall lite bättre idag och jag kan till och med andas via näsan (emellanåt). så jag ska se till att inleda denhär dagen med en kort och frisk promenad. för jag saknar att vara utomhus som fasen. och jag råsaknar min löpning. så nu ska jag ut i friskluften och gå. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0