it tickles in my stomach



godmorgon på er trollisar! nu är jag uppe och sitter nervig som attan och sörplar kaffe. idag ska det ju springas lopp. uh! det kittlar i hela magen bara jag spriver det. dock är jag inte jobbigt nervös, utan mer taggad och glad. jag hoppas på ett fint lopp med lika mycket flyt i stegen som jag hade förra helgen. håll tummarna för mig nu. PUSS!



(till emily & hennes familj)

jag såg att begravningsgudstjänsten för eran fina-fina mamma hade varit igår. det skär i mitt hjärta! kan inte förstå det. dock så är jag ju inte den som tar sånahär känsligheter på bloggen. men jag sörjer henne och tänker oerhört mycket på er. hoppas att ni vet att jag finns här om det är något. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0