is she in love with life?

 
godmorgon på er sötnötter! jag kan ju som sagt inte springa med foten skadad. så idag gick jag upp tidigt och körde ett fyspass (3x15min) på morgonkvisten. attans så tungt det var att göra det innan frulle. men lätt värt. för nu känner jag mig pigg och lika redo som efter en springtur. jösses som jag saknar löpningen föresten. det är en hel vecka sedan jag sprang och jag lider tokmycket över att jag inte kan.
 
hur som helst så är det fredag och helgen stundas. så skönt det ska bli med lite sovmorgon och ledighet. det är alltid uppskattat. så nu ska jag se till att hoppa iväg till jobbet så att helgen kan börja så fort som möjligt. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0