A HAPPY BIRTHDAY TO ME!

 

updt. 11.47


 

hejsan hoppsan på er gullisar! idag fyller somsagt denhär flickan år. och jisses vilken dålig start jag har haft på denhär dagen. jag vaknade inatt av att jag skaffat mig en förkylning och lite feber. sådär lagom trist. så jag gav migsjälv en sovmorgon och skulle göra frukost på sängen till migsjälv. då skär jag mig i fingret så att blodet sprutar i hela jäkla köket. väl efter att allt detta är klart. så ska jag ge mig ut på min födelsedagslöprunda. och den är seg, ömmar och jag får typ inte luft pga förkylningen. men jag tog mig imål på en finfin tid och jag är fast besluten att ha en fortsatt bra dag. PUSS!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0