i'm getting fit for fight

 
godmorgon! idag har jag haft lite av en sovmorgon. jag jobbar nämligen sent. men so vanligt så ser jag till att gå upp tidigt och springa innan jobbet. och idag var det lika mörkt som igår. jisses alltså. gatlampor är fasen underskattade. så mörkt det blir utan dom. tokigt!
 
för övrigt så är jag inne i en tränigsvecka tror jag. för både i söndags och igår så tränade jag som en tok. och bra gick det. i söndags var det medelpass och igår vart det cirkelfys. mums! så jag ska se till att fortsätta denhär veckan i samma anda. idag hinner jag dock inte eftersom jag jobbar sent. aja, nu ska jag återgå till kaffet. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0