and what's morning glory?

 
 
morrn' morrn' på er gullefjun! jag sitter i denna stund mitt i ett byggkaoZ härhemma. och detta byggkaos gör att jag har lite svårt med tillgång till datorn. därav min frånvaro emellanåt. men hur som helst så blir här fint som fasen och jag måste säg att jag uppskattar pauserna ifrån datorn dessutom. hehe!
 
idag har jag försökt mig på en morgonlöptur igen. och jag måste säg att det gick över förväntan. visst gjorde det ont. men jag klarade att trycka på och sprang som om jag vore oskadad. hur nice! hoppas bara att jag inte blir lidande av detta senare idag. aja, strunt samma. för nu är det jobbedags. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0