i got to keep on training

hejsan igen youguys! äntligen så var denna lååånga och jobbiga arbetsdag över. som jag känpat för att hålla mig vaken. och så ont jag haft till och från. så nu väl hemma ska jag se till att ta mig ett par (två) verktabletter. för idag ska nämligen huset städas. och det skiter vi inte i, hur trötta vi än är. pedant som attan är jag ju. hehe! så nu ska jag se till att äta och svälja verkisarna, så drar jag igång efter det.
 
ikväll blire till att träna uthållighet i benen. har, som jag skrev i förra veckan, hittat en hel del övningar som inte gör ontsomfan! jag kan ju inte ligga på latsidan hela tiden. har ju bara en bruten höft, och den blir snart hel (hoppas jag). och då ska jag vara tillbaka i min fys på nolltid. det lovar jag. så slappa är inget alternativ. PUSS!
 



Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0