i can see th horizon now

hejsan igen på er gullisar! imoses när jag var på väg till jobbet, så ringde min doktor och sa att; nu är det dags för dig att röntgas. så jag drog till sjukhuset som start på dagen. och nu är jag färdigröntgad och inväntar bara slutgiltigt besked. vilken lättnade det är, även om det inte slutar göra ont, så är det ändå skönt att det närmar sig en slutpunkt och ett riktigt svar.
 
så ikväll ska jag se till att dra iväg på cirkelfys. för ingen vet hur det blir för mig nästa vecka. så jag får se till att träna vad jag kan (både smärtmässigt och tidsmässigt) fram tills doktorn ringer. men jag är till gott mod i alla fall. och jag håller tummarna för att det är över och bra inom kort. PUSS!
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0