smiles like she means it

hejsan på er gullefjuttisar! nu är jag hemma och jag är ett stycke glad. jag har nämligen talat med min läkare idag och fått nya smärtstillande utsrkivna. pjuh! så gött att slippa ligga och kvida i smärtor ett par dagar till. och det andra positiva är att jag har fått kallelsen till magnetröntgen. och tiden är redan nästa vecka (han ringer!). snacka om gött. så nu dröjer det inte alls länge innan jag vet vad som ska göras och hur det ska göras för att bli bra. wehoo! dethär ska jag fira med lite onsdagslyx á lá fyspass (med specialare för höften) 15min x 3, hepphepp. hoppas ni har det tipptopp också. PUSS!
 



Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0