& when you get bad news

hejsan igen hörrni! jag har suttit på både vårdcentralen och sjukhuset hela dagen idag. och till sist så fick jag bekräftat att jag hade rätt att ha ont. jag har nämligen en fraktur i höften. en liten bit av mitt höftben har slitits av. så jag har nu tre veckor innan frakturen är läkt helt. dock så slipper jag både gips och kryckor. men jag måste till sjukgymnast och till en ortoped se vad och hur jag kan träna/göra för att inte pajja mig mer. och se vad jag kan träna överhuvudtaget under läkningsperioden. så som ni nog förstår så är jag inte så bloggpigg eller pigg på något alls just nu. hoppas att er dag är bättre. PUSS!
 



Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0