5 likes and don't likes

i brist på något att blogga om så satt jag och tittade lite i arkivet. och jag hittade en grej som jag gjorde för två år sedan. nämligen 'fem jag tycker minst/mest om'. så det ska jag bjussa på idag tänkte jag. here we go!
 
jag tycker minst om...
  • ormar, sniglar eller fästingar
  • dansa beakedance, dansa tryckare eller dansa vals
  • kråla, simma fjäril eller simma bröstsim
  • krypa, gå eller springa.
  • hoppa längd, hoppas tresteg eller hoppa höjd
 
jag tycker mest om....
  • m&m's, maltesers eller gott&blandat
  • vinter, vår eller sommar
  • asfaltsväg, grusväg eller stig
  • katter, hundar eller fiskar
  • kvällsmat, lunch eller frukost

(bilden kommer från inlägget för två år sedan)

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0