and get up on it my dear

godmorgon på er mina små sötisar! så vart det fredag igen och helgen stundar inom kort. bara lite jobb först. ska bli skönt att sova ut inatt. jag behöver det. det blidde ingen gruppträning och spinning igår utan jag körde på en löptur på ca 1,3mil. fint det. dock så höll jag på att blåsa bort. 
 
idag har jag gått upp i ottan och kört ett pass spinning och lite styrketräning. fasen så gött det var att kickstarta lite. jag är nämligen, tro det eller ej, pigg idag. så jag hoppade ur sängen så fort klockan ringde och sartade upp träningen. nu sitter jag och sörplar kaffe i väntan på skjutsen till jobbet. god start på en bra dag. PUSS!
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0