bring me back to the 90's

goder morgon på er mina sköna! jag var ju som jag skrev igår morses på gruppträning efter spinningen igår eftermiddag. och jösses så kul det var. dom hade 20-års jubeleum på stället, så alla ledarna deltog i passet och all musik var från 1993. så hilma skoj att hör all gammal musik igen. jag trallade med utan att vilja det. pimsamt ju. haha! i alla fall så var kanske inte passet det bästa jag vart på, men jag vart trött i musklerna och svettig som attan så det var bra efter spinningen. 
 
idag är det övertid som gäller jobbmässigt också. var ju det igår med. så jag har inte bestämt om jag ska köra spinning och gruppträning idag också (men med annat pass då) eller om jag ska köra på en lång springtur. jag tror att orken och vädret får avgöra. men nu ska jag somsagt ge mig av. PUSS!
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0